понедељак, 20. јун 2011.

Dobrodošli ...

Quilling tehnika - vrsta umetnosti koja se sastoji od tehnike savijanja traka papira.

Interesantna je po tome što se mogu izrađivati razni elementi, koje po namotaju papirnih traka, oblikujete po Vašoj želji, mašti, a mašta radi svašta... 
Jednostavno, nema posebnih pravila oko izrade.
Najbitniji je alat koji se koristi u radu, a to je igla za namotavanje traka, modeli krugova zbog jednakosti elemenata koji želite da dobijete, lepak, i naravno papirne trake. Sve dodatno je Vaša ideja.


Kod nas veliki problem predstavljaju papirne trake jer ih većina seče skalpelom, a to je stvarno mukotrpan rad.
Evo zašto vam to pišem.
U drugim zemljama može se nabaviti mašinica za sečenje papirnih traka, reckastih, i još štošta.
Na žalost kod nas često važi nepisano pravilo "parola-snađi se."
Puno toga se može pročitati i naći po raznim inernet stranicama, tako da bih se ja ovde zadržala samo na svom iskustvu.
Meni je igrom slučaja, suprug dobavio jednu, mada malo improvizovanu, mašinu za sečenje traka, ali to mi je spas! Takođe sam sama napravila iglu, snašla se za krugove (njih možete kupiti i po knjižarama, lenjiri i sl.)
Sam rad quillinq-a je na Vama. 
Koliko imate želje, strplenja i prvenstveno ideja.
Često mi se desi da zamislim i počnem da radim jednu stvar a onda od svega ispadne sasvim nešto treće i meni je to najzanimljivije.

Moj savet koji bih dala svima Vama kojima se ova tehnika dopadne na prvi pogled i kada je počnete raditi ... nikada nećete prestati a uvek ćete hteti bolje, lepše i svašta nešto kreativno.


Mslim da je ovaj moj uvod za sada sasvim dovoljan, a ako vas interesuje bilo šta, pišite...

3 коментара:

  1. Nemoj da se izvinjavaš...sredićeš ti to...
    može ti pomoći..ovaj blog..ako ga nemaš u favoritima...evo ga:
    http://chicblogboutique.blogspot.com/2011/05/vodoravni-popis-posljednjih-postova.html#comments

    Pogledaj super informacije...
    Sretno

    ОдговориИзбриши